Etykiety

dolls (90) lalki (90) przędzenie (20) spinning (20) tkanie (10) weaving (10) diorama (6)

piątek, 31 sierpnia 2012

Grzebień do czesania wełny

Już mam taki śliczny grzebień :)


Zrobił go dla mnie Radek - Mąż Karolinki. Trochę musiałam poczekać, bo Radek jest dosyć zajęty a poza tym wcześniej miał jeszcze poważniejsze zadanie, o którym napiszę następnym razem.

Grzebień marzył mi się już od jakiegoś czasu. Najpierw trafiłam na taki na blogu 2knit or not 2knit?  a potem u Fanaberii w Pradze . Dostanę jeszcze taką "gwoździaną szczotkę", jaką ma Fanaberia a także inne cudeńka podpatrzone na różnych blogach:).

Gwoździe są w dwóch rzędach



Oczywiście zaraz sprawdziłam czy uda mi się na nim zmieszać kolory


i jak będą wyglądały w nitce

 
a jeszcze tyle merynosa czeka w kolejce :)
 
 

Miłęgo dnia :)
Jola

4 komentarze:

  1. Bardzo fajna nitka wyszła z czesania na grzebieniu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej podoba mi się w taśmie, w nitce wyszło trochę pstrokate :), ale w lalkowej sukieneczce wygląda fajnie.

      Usuń